Artur Jabłoński | 2014-01-14
Pamiętam, że na początku swojej zawodowej drogi poświęcałem bardzo dużo czasu, by starannie zredagować mejla do swoich przyszłych/nowych współpracowników czy kontrahentów.
Artur Jabłoński | 2014-01-14
Pamiętam, że na początku swojej zawodowej drogi poświęcałem bardzo dużo czasu, by starannie zredagować mejla do swoich przyszłych/nowych współpracowników czy kontrahentów.
Artur Jabłoński | 2018-01-23
Mierzenie efektów własnych działań marketingowych bardzo często kończy się na pytaniu “Jak zainstalować Google Analytics”. Ta prosta procedura przeraża osoby, które nie miały do czynienia z zabawą z kodem strony internetowej.
Artur Jabłoński | 2015-06-18
Zdecydowanie za często na pytanie “Kto jest Twoim klientem?” właściciele firm odpowiadają “Ludzie, którzy od nas kupują”.
Chcesz zbudować kompetencje digital w swojej firmie? Mogę Ci w tym pomóc. Poprowadzę szkolenie, skonsultuję planowane działania, zanalizuję aktualne kampanie, opracuję wspólnie z Twoim zespołem strategię.
Potrzebujesz stałej współpracy? Ja i moja agencja – 50+ specjalistów – pomagamy firmom rozwijać marketing i sprzedaż poprzez regularne doradztwo oraz obsługę kampanii marketingowych.